Zoek
Filters
Close

Veelgestelde vragen

1 Bestellen?


Je kiest het artikel dat je wilt hebben, je selecteert de juiste maat en klikt op bestellen. Het bestelde artikel komt in het winkelmandje. Je kunt verder winkelen of naar het winkelmandje gaan. Hier kan je je bestelling nog aanpassen. Zodra de bestelling compleet is, begint het betaalproces. Hier vul je de gegevens in voor de betaling en kiest de juiste betaalmethode. Per email wordt er een orderbevestiging gestuurd.

 


2 Hoe kan ik een artikel ruilen of retourneren?

 

Wij doen ons best om alle gegevens van een product zo goed mogelijk op de site te vermelden. Toch kan het zijn dat je niet tevreden bent of een onjuiste maat hebt ontvangen. Geen probleem, je kunt het artikel retour zenden of ruilen. Dit kan binnen 14 dagen na het moment van ontvangst.

Je kunt op twee manieren je artikelen retourneren;

 

  1.       Je kunt je retour afgeven bij Jill&Mill, Lewestraat 1A te Kloetinge. Geef je retour altijd aan op de website of via een e-mail. Heb je je bestelling via de site gedaan, dan krijg je je geld terug via een bankbetaling. 

 

  1.       Je kunt je retour aangeven via je account of via deze link Retourformulier, als je geen account hebt. Geef op het retourformulier het retournummer aan en welke artikelen je terugstuurt. Na het aanmelden van je retour ontvang je bevestigings e-mail.

 

 

Hou rekening met de volgende voorwaarden;

 

  1.       Stuur je product binnen 14 dagen na ontvangst en aanmelding retour terug. Meld een retour altijd aan.
  2.       De artikelen moeten in de oorspronkelijke staat teruggestuurd worden, wat betekent dat het schoon en niet gedragen inclusief aangehecht artikelkaartje. Indien het artikelkaartje niet meer aan de kleding bevestigd is, stuur deze altijd mee terug.
  3.       Verstuur de artikelen zorgvuldig, zodat het niet kan beschadigen tijdens het transport.
  4.       Wanneer producten beschadigd zijn of onvoldoende gefrankeerd, kan het zijn dat wij je kosten in rekening brengen.
  5.       Je krijgt het aankoopbedrag inclusief verzendkosten terugbetaald. De retourkosten zijn voor je eigen rekening.
  6.       Je wordt terugbetaald met hetzelfde betaalmiddel waarmee je betaald hebt, mits anders aangegeven. Hier zijn geen extra kosten aan verbonden. Indien je het artikel afgeeft in de winkel, dan wordt het geld teruggestort, indien je via de website hebt besteld.
  7.       Het bedrag wordt zo spoedig mogelijk, in ieder geval binnen 14 dagen, na ontvangst artikelen teruggestort. 
  8.       Het adres waar de artikelen naartoe verzonden kunnen worden is; Lewestraat 1A, 4481 BB Kloetinge.

 


3 Wat kan ik doen als ik een klacht heb over een artikel?


Jill&Mill doet er alles aan om te zorgen dat alles naar wens verloopt, mocht het toch zo zijn dat je een klacht hebt, dan kun je een e-mail sturen naar de klantensevice. Wij zullen je klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen en je hiervan op de hoogte houden.

 


4 Het artikel wat ik geleverd heb gekregen is verkeerd.


Mocht het voorkomen dat wij een verkeerd artikel geleverd hebben, dan kun je een email sturen naar de klantenservice met daarin het ordernummer en het artikelnummer van het betreffende artikel. Wij zullen dan het juiste product zo snel mogelijk toesturen.


5 Hoe hoog zijn de verzendkosten?


De verzendkosten voor Nederlandse pakketten bedragen €4,95. Voor verzendingen naar het buitenland gelden aparte tarieven. 


6 Hoe snel wordt mijn bestelling verzonden?


De verzending vindt plaats binnen 2 werkdagen na ontvangst van de betaling. Het streven is dit dezelfde of volgende dag te doen. 


7 Hoe kan ik zien of mijn bestelling gelukt is?


Als een bestelling geplaatst is, wordt er een ontvangstbevestiging gestuurd via e-mail. Indien je deze e-mail niet direct ontvangen hebt na het plaatsen van de bestelling dan kun je een e-mail sturen naar de klantenservice.  Zodra het pakket verzonden wordt, ontvang je een e-mail, waarna je op de website, in je accountgegevens de track&trace code kunt vinden.

 


8 Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?


Indien de bestelling nog niet is verzonden, is het geen enkel probleem om de bestelling te annuleren. Zelfs als deze al betaald is (en dus nog niet verzonden), is het mogelijk de bestelling te annuleren. Wij storten dan het volledige bedrag zo snel mogelijk aan je terug. Je kunt je bestelling annuleren door een e-mail te sturen naar de klantenservice.

 

 

9 Kan ik nog artikelen bijbestellen of bestellingen samenvoegen?

 

Wanneer je nog geen mailtje hebt ontvangen dat je bestelling is verstuurd, is het meestal nog mogelijk om wijzigingen aan te brengen in de order, óf deze even apart te houden zodat er een tweede order aan toegevoegd kan worden. Wij proberen de betaalde bestellingen zo snel mogelijk te versturen, dus wanneer je iets wilt wijzigen in de order neem dan zo snel mogelijk contact op door een e-mail te sturen naar de klantenservice. Vermeld hierbij je ordernummer en hetgeen je wilt wijzigen. 

 


10 Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Betalen is mogelijk via;

Achteraf betalen, dit kun je doen in de winkel.

Ideal

 

 

 

11 Kan ik een Jill&Mill cadeaubon kopen?

Een cadeaubon van Jill&Mill is leuk om te geven en om te krijgen. Deze kan besteld worden via de klantenservice. De waarde van de cadeaubon mag je zelf bepalen.

 

De bon kan ook naar de ontvanger direct verzonden worden. Bij het afronden van de bestelling wordt het afleveradres van de ontvanger ingevuld.

 

Voorwaarden van cadeaubonnen;

  •         De code kan 1 keer gebruikt worden.
  •         Het bedrag kan niet over meerdere bestellingen worden verdeeld of verrekend worden. Zorg dus dat je het bedrag van de bon volledig gebruikt.

 


12 Wat kan ik doen als mijn betaling mislukt is?


Als de betaling mislukt is, kun je het het beste nog eens proberen. Lukt het vervolgens nog niet dan kunt u contact opnemen met de klantenservice. Indien er een dubbele betaling uitgevoerd wordt, wordt dit binnen 3 werkdagen aan je teruggestort.

 

 

13 Hoe kan ik Jill&Mill benaderen met vragen over maat, garantie en voorraad?


Als je vragen hebt over de maat, garantie en voorraad, kunt je een e-mail sturen via deze link klantenservice. Ons streven is om binnen 24 uur je vraag te beantwoorden.

 

 

14 Heb ik 100% garantie dat alle artikelen leverbaar zijn?


De artikelselectie op de site is 'live' en is gekoppeld aan wat er op voorraad ligt in het magazijn. Daardoor is in principe alles leverbaar. Helaas kan het weleens gebeuren dat een artikel toch niet leverbaar blijkt te zijn. Wij nemen in dat geval zo snel mogelijk contact met je op.

 

 

15 Ik wilde mijn bestelling afronden en het artikel is ineens niet meer leverbaar?

 

De artikelselectie op de site is ‘live’ en is gekoppeld aan wat er op voorraad ligt in het magazijn. Als een artikel in je winkelmandje plaatst, is het niet gelijk gereserveerd voor je. Het is mogelijk dat iemand anders op hetzelfde moment het artikel besteld en het betaalproces heeft doorlopen en hierdoor een artikel niet langer op voorraad is. In dit geval kun je een e-mail sturen naar klantenservice en kijken wij of er nog een mogelijkheid tot nabestellen is.

 


16 Hoe kan ik mij aanmelden voor de nieuwsbrief?


Aanmelden voor de nieuwsbrief is mogelijk op de hoofdpagina van de website. Hierdoor ontvang je regelmatig een nieuwsbrief en blijf je op de hoogte van acties.

Facebook is ook een mogelijkheid om op de hoogte te blijven. Like de pagina.

 

 

17 Bestellen met of zonder account?

 

Om een bestelling te plaatsen is het uiteraard niet verplicht om een account aan te maken. Doe je dit wel, dan profiteer je van de volgende voordelen;

  •         Je spaart automatisch spaarpunten, waarmee je spaart voor korting.
  •         Persoonlijke gegevens zoals naam en adres worden automatisch ingevuld door in te loggen en zo versnel je het bestelproces.
  •         Je kunt artikelen toevoegen aan je verlanglijstje.
  •         Je kunt de status van je bestelling(en) volgen.

 

 

18 Mijn vraag is niet beantwoord of ik twijfel.

 

Mocht je andere vragen hebben of iets willen laten weten, dan kan dit altijd via deze link; klantenservice

Nieuwsbrief